Dostava izdelkov
Hitra pošta vam v dopoldanskih urah (do 14:00) dostavlja blago v vsako slovensko vas. Vaša naloga je le, da ste dosegljivi na naslovu, ki nam ga posredujete ob naročilu. Naslov(e) imate možnost spremeniti ob vsakem naročilu ali v meniju "Moj račun".
Poštnina se zaračunava v skladu s cenikom Pošte Slovenije.
Cenik je objavljen na spletni strani www.posta.si .
OPOMBE: Čas dostave je odvisen od zaloge in dobavljivosti artikla. Pri vsakem artiklu je naveden predvideni čas dostave blaga. Izraža se v delovnih dneh od dneva naročila. Vsako morebitno zakasnitev dobave vam bomo v najkrajšem možnem času sporočili prek e-pošte ali telefona..
Cena dostave
Za artikle, ki so na zalogi, je dostavni rok od 1 do 5 dni.
Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je Pošta Slovenije. Dostava je 5€, razen v primeru, da je naročilo nestandardne teže. V takšnem primeru se dostava obračuna naknadno in se pred potrdilom sporoči kupcu, ki mora potrditi nov stroše dostave.
Stroški pošiljke se zaračunajo v skladu s cenikom Pošte Slovenije, ki je objavljen na spletni strani www.posta.si. Stroški provizije pri plačilu odkupnine znašajo 0,96 Eur za nakupe do 96,00 Eur, od 96,00 Eur do 501,00 Eur znašajo 1% od vrednosti nakupa, nad 501,00 Eur pa znaša strošek 5,01 Eur.
V kolikor želite drugega paketnega distributerja, nas prosim kontaktirajte na telefonsko številko
- tel.: +386 (0)31-574-193
- e-naslov: info@prostik.si
Vračilo oz. reklamacija izdelkov
Prosimo Vas, da ste pozorni, da vrnjeni izdelek in embalaža (primer: škatla za čevlje) nista poškodovana, prav tako izdelek ne sme imeti vidnih znakov obrabe.
Pravica do odstopa potrošnika od pogodbe
Potrošnik (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo artikel za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) ima pravico, da v 14 dneh od prevzema artiklov prodajalcu sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema artiklov.
Odstop od pogodbe potrošnik sporoči na e-naslov prodajalca: info@prostik.si
Obrazec za odstop od pogodbe artiklov je uporabnikov na voljo tukaj.
V primeru odstopa od pogodbe potrošnik prejeti artikel vrne ali po pošti na naslov prodajalca: Prostik, Simon Šipek s.p, Podgora 42, 2394 Kotlje ali ga osebno prinese v prodajalno Aoyue.si - Prostik, Simon Šipek s.p, Podgora 42, 2394 Kotlje.
Vrnitev prejetih artiklov podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.
Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Potrošnik artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Preizkušanje artikla, ki odstopa od navedenega, se šteje za uporabo artiklov, kar pomeni, da potrošnik s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe.
Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila artiklov (ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe in je odvisen od tega ali gre za pošiljko/paket/tovor). Artikel je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 14 dni od poslanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa).
Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah, katerih predmet je artikel, ki je bil izdelan po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ki je hitro pokvarljivo ali kateremu je že potekel rok uporabe. Možnosti odstopa od pogodbe ni pri nakupu programske opreme ali avdio in video nosilcev, če je potrošnik odprl varnostni pečat.
Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Zaradi zagotavljanja gotovosti, točnosti in pravočasnosti vračila ter zagotavljanja evidence o plačilih, se vračilo plačila kupcu izvede izključno z nakazilom na njegov transakcijski račun. Vračilo plačila v gotovini ni mogoče!
Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščen bonus, koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Na TRR uporabnika se vrne le vplačani znesek. Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in vrne uporabniku kot darilni bon, vplačani znesek pa se vrne na TRR uporabnika.
V izjemnih primerih, ko artikli niso vrnjeni v skladu ZVPot, lahko potrošniku ponudimo odkup artikla z ustrezno odškodnino, ki jo z zapisnikom določimo ob vračilu. Odkup z znižano vrednostjo se upošteva ob potrditvi potrošnika po elektronski pošti. Potrošnik omenjeno odkupnino koristi izključno ob naročilu drugega artikla enake ali višje vrednosti.
Pravico do vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov (neuradno prečiščeno besedilo)